ARHIV NOVIC 

EuroVelo 9 v Sloveniji
16.07.2015

Končno se je mednarodna kolesarska pot EuroVelo 9 (Baltic-Adriatic, 1.930 km) uradno in fizično priključila trasi, ki poteka po Sloveniji. Iz avstrijske strani vstopa pot iz Spielfelda na starem mejnem prehodu v občino Šentilj. Kolesarska pot je tako dobila novo-uradno traso po R Sloveniji in z njo tudi nadvse prijazno in koristno grafično informacijo. Celotno traso EuroVelo 9 po Sloveniji, vse do mejnega prehoda na Dragonji, bo kolesarske popotnike spremljala informativna grafična obeležba na naravi prijaznih »Totem stebrih«.

Na osnovi sodelovanja z Zavodom za turizem Maribor-Pohorje, bo v naslednjih tednih realizirana trasa do samega centra mesta Maribor, kjer se bodo lahko kolesarji ustavili na prvi «Info kolesarjem prijazni točki« v Sloveniji v Tkalskem prehodu 4.

Novo vozilo
03.06.2015

Zavod Eurovelo Slovenija je bogatejši za novo »delovno vozilo« Fiat Doblo. Na trasah EuroVelo po Sloveniji  mu želimo mnogo varno prevoženih kilometrov!

Evropska kolesarska industrija zaposluje
05.12.2014

Evropska kolesarska industrija zaposluje več ljudi kot rudarstvo in skoraj dvakrat toliko kot industrija jekla, je pokazala celovita študija o delovnih mestih, piše angleški Guardian.
Kar 655.000 ljudi dela v kolesarskem gospodarstvu – to vključuje proizvodnjo koles, turizem, trgovino na drobno, infrastrukturo in storitve – v primerjavi s 615.000 zaposlenimi v rudarstvu, in le 350.000 zaposlenimi v industriji jekla, kažejo podatki Eurostata.
Kevin Mayne, direktor razvoja Evropske kolesarske zveze (ECF), ki je naročila študijo, je dejal, da je to jasno in preprosto sporočilo za vlade in lokalne oblasti: »Vlaganje v kolesarsko infrastrukturo prinaša nova delovna mesta; kolesarjenje razbremenjuje promet, je prijazno okolju in ima tudi ugodne zdravstvene posledice. Vlaganje v takšen način prevoza prinaša boljši donos kot vlaganje v druge oblike transporta.«
Študija, ki so jo na Guardianu že pregledali, ugotavlja, da ima kolesarski sektor višjo stopnjo zaposlenosti kot kateri koli drug prevozni podsektor. Rast kolesarske industrije naj bi tako imela večji potencial ustvarjanja delovnih mest kot avtomobilska industrija, ki na primer zaposluje trikrat manj ljudi na milijon evrov prometa.
Presenetljivo, levji delež delovnih mest obsega kolesarski turizem – vključno z nastanitvijo in gostinsko ponudbo – ki zaposluje 524.000 ljudi v primerjavi z 80.000 zaposlenimi v trgovini na drobno. Tudi lokalno gospodarstvo ima veliko od turistov-kolesarjev, saj ti glede na način prevoza večkrat obiščejo restavracije, kavarne in trgovine, še pojasnjujejo v Guardianu.

Koordinacijski sestanek v občini Šentilj
14.11.2014

V občini Šentilj smo se sestali na koordinacijskem sestanku z županom g. Žvab Štefanom in njegovimi sodelavci, ter ga seznanili s projektom EuroVelo, ki iz avstrijske strani vstopa na ozemlje R Slovenije v tej občini.
Občina Šentilj se tako kot prva vključuje v mrežo meddržavnih kolesarskih poti, ki prepredajo celotno Evropo v skupni dolžini 45.000 km.